ARG!!

Suck! Nu är man inne i en sån där tjat-morsa-period igen! Fattar inte...beror det på mig? Har jag en period då jag inte kan koordinera tanke, mun och humör eller är det han som har svårt att lyssna? Jag tycker att jag brukar kunna planera hur jag ska gå till väga när jag ber honom utföra det ena och det andra; när och hur jag säger det och hur lång tid mellan uppmaningarna men rätt vad det är har jag tappat förmågan och jag fattar inte! Orättvis är jag också, så ini h....!! För jag blir ju arg på honom mitt eländiga *#!/*:O!!
Stackars barn...det är inte lätt att vara honom. Ska kalla till krismöte med mig själv och gå igenom vad som gått fel och försöka rätta till det, helst utan att han ens lägger märke till det, måste hitta ett sätt att bli mer jämn med honom, det är min skyldighet som mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0