Lugn och ro

Åh vad underbara dessa lugna perioder är då allt bara flyter på och vi kan njuta av varandra i harmoni. Jag älskar dem verkligen! De är återkommande de här perioderna, märkte tidigt i min sons liv att en jobbig period följdes av en lugnare, som en slags återhämtningspaus. Man kan undra hur det kan vara så smart upplagt att det ingår återhämtning i barnuppfostringsprocessen. Är det så för alla tro eller är det något vi utvecklade för att överhuvudtaget stå ut med varandra? Hur som helst så har jag lärt mig ta vara på dessa veckor, ibland månader för att orka möta kraven när perioden är över och idag har vi haft en helt fantastisk förmiddag tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Jennie Östman

Visst är det ju så! Även om det för min del kan vara lite körigt med att alla barnens lugna perioder inte infaller samtidigt...

2011-04-05 @ 13:33:30
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0